RSS Feed

Book Review:By the Author Faisal Al-Jassem(رواية (هذه اخرتك

Two days ago I recieved a msg from one of my readers who wanted me to review and promote his first novel .

And this is a briefe Review about the novel that was sent to me by the Author :

هذه آخرتك روايه أصدرها مؤخرا الكاتب والزميل الصحافي فيصل وليد الجاسم وهي أولى رواياته الادبية والتي تحدث فيها عن مجموعة مختلفة من الاجناس وتختلف بتوجهاتها وبأفكارها فتعيش يومها بشكل طبيعي واعتيادي وتختلف بنهاية اليوم.

رواية (هذه اخرتك ) روايه مشبعه بالقيم والمعاني الجميلة التي انتقاها الكاتب بالأضافهةالى التشويق المثير في تسلسل الاحداث التي تحبس الانفاس من فرط الجرأة والغموض ، لدرجة حين تمسك بأولى صفحاتها لا ترى نفسك الا وانت في آخرها حيث يتداركك الوقت دون ان تشعر بالملل واجمل مافي الرواية هو انها تحمل في طياتها عداا من العبر والنصائح تصل الى القارئ بشكل غير مباشر وتجعلنا نلتفت لانفسنا ونحاسبها كل ليلة قبل ان يقع الفأس بالرأس .

 

And here’s a little about the Author :

 فيصل وليد الجاسم صحافي في جريدة الوطن ومعد برامج وكتب عددا من الاغاني الوطنية كما ترأس العديد من اللجان الاعلامية على مستوى الاعمال الدرامية سواء السينمائية او التلفزيونية او المسرحية ، ولديه مولوده جديده في عالم الثقافة والادب اطلق عليها اسم (هذه اخرتك) وهي اولى رواياته الادبية التي تعتبر بداية لسلسلة روايات اخرى يحضر لها الجاسم والتي سيفاجئ بها الجميع خلال الفتره القادمه

And for more details you can visit the annual book fair and See the book released event this coming Thursday with the Author himself and many honored guests.

We would like to thank the Author for the chance he gave us to review his novel and promote his Novel. And We would highly loved to support him with his first and inshallah not least Novel.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: